Самоскиди з шарнірно-зчленованою рамою Doosan MOXY DA30 оснащені постійним шестиколісним приводом для рівномірного розподілу потужності, при цьому шарнірний задній двухмостовий візок і спеціальна система зчленування забезпечують чудові ходові характеристики машини. Шарнір зчленування розміщений за поворотним кругом для забезпечення одномірного розподілу маси. Скошена конструкція кузова додатково збільшує стійкість самоскидів Doosan MOXY DA30, гарантує швидке і просте перекидання кузова, збільшуючи, тим самим, продуктивність машини навіть в найважчих умовах. Повністю автоматичний блок управління коробкою передач і здатність плавного перемикання передач дозволяють оператору зосередитися на умовах роботи з максимальним комфортом.
Для отримання більш детальної інформації стосовно придбання самоскидів Doosan MOXY звертайтеся до відділу продажів компанії або за т. 0 800 218 008!
Moxy Engineering – норвезький виробник самоскидів з шарнірною рамою для бездоріжжя при землерийних роботах (розробка кар’єрів і ін.) та будівництві. Компанія Moxy була заснована в Норвегії промисловцем Біргером Хатлебакком.
Перший прототип самоскида Moxy побудували в 1970 році. Це був великовантажний самоскид, запряжений потужним трактором з приводом від гідромоторів на задні колеса. Тестування наступної версії, шарнірно-зчленованого самоскида з дизельним двигуном Scania, Moxy D20, також були завершені в 1970 році. Перші прототипи були побудовані в Норвежському місті Молде, але потім компанія переїхала в Вархол, де був побудований новий завод.
Приблизно в той же час Moxy придбала компанію Gjøvik, яка надала Moxy корисні інженерні технології. У 1972 році Moxy випустила на ринок свій перший самоскид з шарнірною рамою – Viking D15, в якому використовувався спарений візок для задніх коліс і шестиколісний привід.
Приблизно в 1980 році Moxy була придбана англійською компанією, яка змінила назву на Moxy Industries AS. Протягом 80-х років було розроблено декілька нових самоскидів, і виробник Moxy отримав хорошу репутацію на ринку спецтехніки та навіть налагодив експорт своєї продукції в кілька європейських країн.
У 80-х роках Moxy розпочала співпрацю з японською компанією Komatsu. Протягом деякого часу Moxy виробляли самоскиди, які Komatsu продавала під власною торговою маркою. У 1991 році норвезька державна компанія Olivin та Komatsu разом придбали Moxy і змінили назву компанії на Moxy Trucks AS. Olivin належало 2/3, а Komatsu – 1/3 акцій. Нові власники вклали свіжий капітал, а самоскиди Moxy реалізовувались через торгову мережу компанії Komatsu, що призвело до значного збільшення продажів.
У 2000 році Komatsu вийшла з партнерства і Moxy втратила ряд торгових точок, що призвело до скорочення продажів. Падіння продажів, в свою чергу, призвело до скорочення робочої сили, що збіглося з зусиллями норвезького держави по частковій приватизації Olivin (49% акцій були продані приватним інвесторам). Щоб зробити Olivin більш привабливим для потенційних покупців, держава вклала в компанію 50 мільйонів норвезьких крон і виділив Moxy, що знаходився в скрутному становищі, як державну компанію. Однак, в 2002 році 51% акцій Moxy були все ж продані іншій компанії, зареєстрованій в м. Олесунн (Норвегія). Через кілька місяців економіка країни почала поліпшуватися, і продажі самоскидів Moxy збільшилися.
У 2008 році бізнес-група з виробництва будівельного устаткування Doosan Infracore придбала 100% компанії у Thomson Group і змінила назву на Doosan Moxy AS, а в 2011 році назву Moxy було скасовано і останні вантажівки продаються тільки під маркою Doosan.